Kävipä tässä viikonloppuna mielenkiintoinen "sattuma"...

Soile kun oli Minnin kanssa kisoissa, niin minulle jäi aikaa sitten touhuta "huoltojoukkojen" hommia kisoissa. Eli istua katsomossa! No oli mulla Spottikin mukana katsomossa... no mutta kuitenkin... asiaan.

No siitä sitten me oltiin lähdössä katsomosta kisojen päätyttyä. Spotti meni touhottaen edellä ja minä roikkuen hihnassa perässä. Tietysti portaissa pitää vähän jarruttaa ettei lennä nenilleen. Tokaisin Spotille että "odota"! Spode sitten löi liinat välittömästi kiinni, niin että etutassut olivat massa ja takatassut jäivät viimeiselle portaalle. En mä siinä aluksi mitään erikoista huomannut, mutta kun kävelin Spotin ohitse kentälle ja aloin kyselemään Spottia mukaan... Niin Spotti oli edelleen etutassut maassa ja takatassut viimeisellä portaalla, naamallaan oikein pomminkeksijän ilme! HAhAHaaAA! :-D Siinä vaiheessa minäkin ymmärsin mistä oli kyse! Spotti oli kuunnellut "odota" sanan hieman erilailla, eli "ota" joka on kontakti käsky. Joten Spotti teki täydellisen ON-OFF kontaktin katsomon portailla!!!

Ilmeisesti ollaan koulutuksessa jo päästy pikkuhiljaa hyvälle rutiini tasolle, kun Spotti alkaa tarjoamaan agilityssä opittuja juttuja aivan itsenäisesti muualla kuin koulutus ympäristössä. Hmmmm Hmmm! Mä täällä hymisen tyytyväisyyttäni...