Jokunen ehkä hieraisi silmiään otsikon nähtyään, mutta kyllä minä eli Soile olin vaihteeksi Spotin ohjaksissa agikisoissa. Näinhän ei pitänyt käydä, ei sitten niin missään tilanteessa.... Nolostunut. Kerran olen spottia ohjannut treeneissä, kun pekka teloi jalkansa ja nyt kisoissa, kun herra on mahataudissa.

Ja voi hitsit kun oli kivaa, just tän takia mun ei ehkä olis kannattanut sitä ohjata. Vauhtia piisaa ja ohjaaja saa pistää tosissaan töppöstä toisen eteen ja nyt spot jo irtosikin hienosti.

Agiradalta tuli yksi rima alas ja viimeisen hypyn ohitti eli HYL. Spot kulki kuitenkin hienosti ja luki rataa. Viimeisellä hypyllä joko putki veti tai sitten ihmetteli mun karjaisua kontaktille tai mun epämääräistä ohjausta. Miten lie, kun ei ole videookaan ei voi kuin arvailla. Hieno fiilis jäi kuitenkin tästä.

Hyppyradalla tuli sitten perinteiset eli ei malttanut pujotella keppejä loppuun. Tästä tyly huomautus lusmulle ja kepit uusiksi. Muuten Spot kulki ihan älyttömän lujaa. Mun hienot ratasuunnitelmat muuttuivat kyllä hieman matkan varrella ja paikoitellen ohjailin sitten takaa, mutta sainpahan kuitenkin käännettyä pois kaikilta vääriltä putkilta. Tuloksena 5. Nyt kuitenkin luki rataa jo hyvin itsenäisesti, eipä kyllä ollut vaihtoehtojakaan, kun ohjaaja tuli perästä Silmänisku. On tuo huippu kaveri, vaikka pekka sitä välillä manaileekin.